مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 16:452015-04-25بين الملل

اقدام تبعیض آمیز عوامل برنامه تلویزیونی در آمریکا ضد دو زن مسلمان


عوامل یک برنامه تلویزیونی در آمریکا دو زن مسلمان را به علت محجبه بودن، مجبور کردند از ردیف جلوی حضار برنامه کنار رفته و مانع نشستن این دو زن روی صندلی های مقابل دوربین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، ماجرا از آنجا شروع شد که دو زن مسلمان در استودیوی برنامه واقعی (The Real) حضور یافتند تا به عنوان تماشگر این برنامه تلویزیونی در آن شرکت کنند.

اما پیش از آغاز برنامه، مسئولان این برنامه مانع نشستن آن ها در ردیف جلو و مقابل دوربین شدند، چرا که آن ها روسری به سر داشتند.

خروج اجباری دو زن محجبه از ردیف جلوی صندلی ها و جایگاه حضار این برنامه تلویزیونی اعتراضاتی را در میان فعالان و گروه های حامی حقوق مسلمانان به دنبال داشت.

گروه حامی حقوق مسلمانان در آمریکا موسوم به شورای روابط اسلام-آمریکا به این اقدام اعتراض کرد، اما شرکت یهودی تهیه کننده این برنامه از اقدام تبعیض آمیز ضد مسلمانان حمایت کرد.

تهیه کننده این برنامه تلویزیونی شرکت وارنر برادرز (Warner Bros) است که یکی از بزرگ ترین تهیه کنندگان فیلم و برنامه های تلویزیونی است که در سال 1918 توسط مهاجران یهودی در آمریکا تأسیس شده است.

شورای روابط اسلام-آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: وارنر برادرز هیچ توجیه قانونی برای کنار زدن زنان محجبه از دید دوربین ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تبعیض آمیز عوامل برنامه تلویزیونی در آمریکا ضد دو زن مسلمان

اقدام تبعیض آمیز عوامل برنامه تلویزیونی در آمریکا ضد دو زن مسلمان