مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 16:302015-04-25اقتصادي

استاندار اصفهان خبر داد صدور 294 پروانه بهره برداری تجاری در اصفهان


استاندار اصفهان از صدور 294 پروانه بهره برداری تجاری صادر شده در اصفهان خبر داد و گفت: 8 هزار و 900 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای صدور پروانه از سوی سازمان صنعت، - " از اصفهان، رسول زرگرپور ظهر امروز در جمع تشکل های کارگری با اشاره به اینکه اکنون فضای کسب و کار، اشتغال، تولید و سرمایه گذاری جایگاه خود را پیدا کرده است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید موقعی که دولت را تحویل گرفت با چندین چالش مهم رو به رو بود که حل این چالش ها را در اولویت قرار داد.

وی افزود: دولت یازدهم کشوری با تورم 45 درصد را تحویل گرفت و با یک ایثار و نیز فشاری که متحمل شد توانست تورم 45 درصدی را به زیر 15 درصد برساند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: یکی از نمونه های تورم اخیر در ایام نوروز بود که با فشارهای موجود گرانی میوه، دولت اجازه نداد که در راستای اقتصاد مقاومتی میوه از خارج کشور وارد شود.

وی با اشاره به بهبود وضعیت کسب و کار و اشتغال گفت: سال گذشته در اصفهان بیش از 80 هیئت خارجی میزبان اصفهان بودند و اتاق بازرگانی اصفهان نیز میزبان گروه های اقتصادی 20 الی 30 نفره بوده که برکات خوبی برای استان به همراه داشته است.

زرگرپور با بیان اینکه استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور است، افزود: 10 درصد از صنایع بزرگ کشور در استان اصفهان قرار دارد و نیز یک دوم میلیون بیمه شده کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان خبر داد صدور 294 پروانه بهره برداری تجاری در اصفهان

استاندار اصفهان خبر داد صدور 294 پروانه بهره برداری تجاری در اصفهان