مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 16:302015-04-25بين الملل

هشدار جدی ایران به عربستان درباره یمن


یک مقام ایرانی به پایگاه المانیتور گفت که تهران به ریاض پیغام داد در صورت ادامه حملات به یمن، «انصارالله از خطوط قرمزی که برای خودش ترسیم کرده، - یک مقام ایرانی به پایگاه المانیتور گفت که تهران به ریاض پیغام داد در صورت ادامه حملات به یمن، انصارالله از خطوط قرمزی که برای خودش ترسیم کرده، عبور می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، یک پایگاه آمریکایی از پیغام هشدارآمیز تهران به ریاض درباره توانمندی انصارالله برای حمله به عمق خاک عربستان سعودی در صورت ادامه جنگ علیه یمن هشدار داد.

المانیتور در گزارشی تحت عنوان مقام ایرانی درباره حملات بیشتر به یمن هشدار داد ، نوشت: ساعاتی قبل از اعلام رسمی پایان "توفان قاطعیت" از سوی عربستان سعودی، حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر خارجه ایران با خوشبینی ابراز کرد که "به خاطر تلاشهای ما" در ساعتهای آینده آتش بس محقق خواهد شد .

در گزارش المانیتور به نقل از یک مقام ایرانی که نخواست نامش فاش شود، آمده است: اگر جنگ برای روزهای آینده ادامه می یافت، رسیدن به آتش بس خیلی سخت می شد.

انصارالله مشتاق بود که جنگ را به وارد عرصه و صحنه دیگر نکند اما اگر سعودیها به این اقدام(جنگ) ادامه دهند، آنها(انصارالله) از خطوط قرمزی که خودشان برای خودشان ترسیم کردند، عبور خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی ایران به عربستان درباره یمن

هشدار جدی ایران به عربستان درباره یمن