مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 13:412015-04-25دانش

همایش مدرسه بهاری در دانشگاه شیراز برگزار شد


سومین دوره همایش مدرسه بهاری علوم بین رشته ای با محوریت استفاده از علم فناوری نانو در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز "، صدیقه زینلی دبیر همایش سومین مدرسه بهاری نانو هدف از برگزاری این مدرسه بهاری را ارتقای سطح علمی دانشجویان استان در رشته های نانوتکنولوژی و ودیگر رشته های بین رشته ای مهندسی دانست وگفت: تلاش داریم شرکت کنندگان را برای حضور در سومین دوره مسابقات ملی فناوری نانو آماده کنیم.

دبیر همایش سومین مدرسه بهاری نانو فناوری با بیان اینکه استفاده از فناوری نانو در تمامی موارد مهندسی وصنعتی توانسته تاثیر گذار باشد، افزود:جامعه علمی و صنعتی باید به این باور برسند که بتوانیم با برگزاری کلاس های آموزشی استفاده از فناوری نانو تکنولوژی به عنوان یک نیازاولیه در تمامی رشته ها قلمداد شود.

استاد یار بخش مهندسی شیمی دانشکده فناوری دانشگاه شیراز مفاهیم پایه و نانو ساختارها، روش های سنتز نانو مواد، روش های شناسایی و آنالیز مواد، کاربردهای فناوری نانو، نانوپزشکی و نانوبیوتکنولوژی را از جمله سرفصل های سومین همایش مدرسه بهاری علوم بین رشته ای دانست و اظهار دانست: این برنامه به مدت دو روز در سالن صدری دانشکده مهندسی برگزار می شود که بیش از 60 دانشجو از سراسر دانشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مدرسه بهاری در دانشگاه شیراز برگزار شد

همایش مدرسه بهاری در دانشگاه شیراز برگزار شد