مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 13:012015-04-25دانش

صعود کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد کرمانشاه به ارتفاعات بازی دراز


در سالگرد عملیات بازی دراز جمعی از کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد کرمانشاه در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، در سالگرد عملیات بازی دراز جمعی از کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه بازدید کردند.

روزهای ابتدایی اردیبهشت هر سال ارتفاعات بازی دراز میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.

کاروان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز همراه با سایر کاروان ها از سراسر کشور یاد و خاطره ایثارگران این عملیات را گرامی داشتند.

در مراسم ویژه سالگرد این عملیات سردار علی فضلی، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در این مراسم به رشادت های رزمندگان اسلام در ارتفاعات هزار و صد متری بازی دراز اشاره کرد و گفت: رزمندگان بازی دراز با توکل به خدا و بدون توجه به عِدّه و عُدّه دشمن به جهاد علیه دشمنان اسلام پرداختند در ادامه این مراسم ابوذر شیرودی، فرزند شهید شیرودی ضمن تشکر و تقدیر از مردم مهمان نواز کرمانشاه و عموم بسیجیان کشور، حضور پرشور مردم قدرشناس و فهیم ایران بعد از 34 سال در این مناطق صعب العبور را نشان دهنده ارادت ویژه مردم به شهدای والامقام اسلام و نظام مقدس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد کرمانشاه به ارتفاعات بازی دراز

صعود کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد کرمانشاه به ارتفاعات بازی دراز