مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 10:112015-04-25دانش

پیشنهاداتی جالب برای زندگی در خوابگاه های دانشجویی


مسئول مشاوره دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: زندگی خوابگاهی تمرین مناسبی برای زندگی اجتماعی و رعایت حقوق دیگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری دانشجویان بیدار ، مسئول مشاوره دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بیان داشت: برای بسیاری از دانشجویان ورود به دانشگاه مصادف با اولین تجربه زندگی دور از خانواده و به مدت طولانی است و این روند برای بیشتر آن ها هیجان انگیز و در عین حال تنش زاست.

علیرضا نیکزاد ضمن بیان اهمیت این مطلب به بیان چند نکته مهم برای زندگی خوابگاهی اشاره کرد و گفت: برای اینکه در این زمان مشکلی پیش نیاید و اختلاف سلیقه و فرهنگ مانع زندگی آرام و بدون مشکل نشود، باید به نکاتی مثل کنترل سروصدا، نظافت، مهمان و حریم شخصی توجه کنید.

به گفته وی اگر زمان های خاصی وجود دارند که باید اتاق در آن زمان ها ساکت باشد مانند هنگام خواب، مطالعه، عبادت و غیره آن را مشخص کنید و اگر یکی از هم اتاقی ها مایل به ساکت بودن اتاق باشد و دیگری با آن مخالف است، می توانید ساعات مشخص را برای سکوت تعیین کنید و در بقیه ساعات در صورت تمایل به کتابخانه بروید.

وی ادامه می دهد: با هم اتاقی هایتان به توافق برسید که چطور باید کارها را تقسیم کرد و کدام لوازم باید مشترک استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاداتی جالب برای زندگی در خوابگاه های دانشجویی

پیشنهاداتی جالب برای زندگی در خوابگاه های دانشجویی