مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 09:552015-04-25سياسي

نگاهی بر دلایل برگزاری انتخابات پیش از موعد ریاست جمهوری قزاقستان


پنجمین انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان در حالی ششم اردیبهشت 1394 با رقابت 3 کاندیدا برگزار خواهد شد که چرایی برگزاری زودهنگام آن یکی از مسائل قابل توجه در این انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای "، پنجمین انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان در حالی ششم اردیبهشت 1394 با رقابت 3 کاندیدا برگزار خواهد شد که از آن می توان بعنوان خنثی ترین انتخابات 2 دهه اخیر در سرزمین انتخابات پیش از موعد نام برد.

انتخاباتی که برای چهارمین بار پیاپی پیش از زمان از قبل تعیین شده برگزار خواهد شد.

نورسلطان نظربایف حدود 2 ماه پیش، همچون 3 دوره انتخابات گذشته، دستور برگزاری انتخابات زودهنگام را صادر کرد، اما این رفتار وی نشانی بر چیست؟ چه شرایطی رییس جمهوری قزاقستان را مجبور می کند به اتفاقی نادر در حوزه سیاسی در سطح جهان برای چندمین بار پیاپی دست زند؟ چرا از داخل واکنشی متوجه این رفتار وی نمی گردد و در نهایت اینکه تا چه زمانی وی قصد دارد به این رفتار خود ادامه دهد؟ در این رابطه تحلیلگران و کارشناسان بسیاری اظهارنظر کرده و عمدتا موضوع حساسیت برهه زمانی کنونی و احتمال بروز و ورود برخی جریانات افراطی و همچنین اوضاع و احوال اقتصادی منطقه پس از تحریم های غرب علیه روسیه را در محور تحلیل های خود قرار داده اند که با برخی از مهمترین آنان در ادامه آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی بر دلایل برگزاری انتخابات پیش از موعد ریاست جمهوری قزاقستان

نگاهی بر دلایل برگزاری انتخابات پیش از موعد ریاست جمهوری قزاقستان