مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 08:402015-04-25پزشكي

با هجوم ریزگردهای عربی سالمندان و کودکان لامردی از منزل خارج نشوند


رییس شبکه بهداشت و درمان لامرد گفت: با وجود ریزگردهای بسیاری که در سطح هوای لامرد مشاهده می شود سالمندان و کودکان لامردی از منزل خارج نشوند.

- ابراهیم کرامت فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت اظهار داشت: با توجه به اینکه سلامت اصل بسیار مهم در زندگی است باید در حوزه سلامت عزم ملی وجود داشته باشد چراکه حفظ سلامتی هر فردی در مرحله نخست بر عهده خود او است.

وی افزود: هفته سلامت بهانه ای است تا اطلاع رسانی های دقیق تری به مردم در زمینه دو موضوع مهم بهداشت و درمان ارائه شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان لامرد با بیان اینکه انسان سالم، محور توسعه پایدار است و استفاده از غذای سالم راه رسیدن انسان به سلامت محسوب می شود و دستگاه های مختلفی در ایمنی غذا نقش دارند و با اشاره به آلودگی هوا و وجود ریزگردها در چند روز اخیر در لامرد ادامه داد: ریزگردهای بسیاری در سطح هوای این شهرستان مشاهده می شوند که آلودگی هوا به مرز شدید رسیده است و باید مردم به ویژه سالمندان، زنان باردار و کودکان لامردی کم تر از منزل خارج شوند و اگر قصد خارج شدن از منزل را دارند از ماسک استفاده کنند.

وی در مورد ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب در شیراز نیز اضافه کرد: شیوع سرطان را باید جدی گرفت و در استان فارس نیز این موضوع مورد پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هجوم ریزگردهای عربی سالمندان و کودکان لامردی از منزل خارج نشوند

با هجوم ریزگردهای عربی سالمندان و کودکان لامردی از منزل خارج نشوند