مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 07:152015-04-25حوادث

پایان زن 47 ساله با کمک بلندترین برج تهران


زن 47 ساله صبح پنجشنبه گذشته خودش را از طبقه چهارم برج میلاد به قصد خودکشی به پایین پرتاب کرد و به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرهیختگان، این زن که در رستوران طبقه چهارم بلند ترین برج خاورمیانه تصمیم خود را عملی کرد وقتی دید پنجره های برج باز نمی شود تصمیم گرفت خود را از میان پله ها به پایین پرتاب کند.

شاهین مظفری یکی از مسئولان روابط عمومی برج میلاد درباره جزییات این خبر گفت: پنجره های برج به صورتی نیستند که بازدیدکنندگان بتوانند پنجره های طبقات بالا را باز کنند و فقط برای زیبایی و نورگیر بودن دیوارهای دورتادور شیشه ای انتخاب شده است.

او همچنین گفت: این خانم از داخل، خود را پرتاب کرده و پیکرش نیز در وسط سالن افتاد.

مظفری این موضوع که برخی سایت ها خبر داده اند برای این خانم مشکلی در رستوران برج میلاد پیش آمده که منجر به خودکشی شده را تکذیب کرد و ادامه داد: این خانم از ابتدای ورود به برج قصد خودکشی داشته و نامه خودکشی که در کیف همراهش بوده است نشان خوبی برای این ادعاست.

مظفری همچنین تاکید کرد: خانواده این خانم نیز این موضوع را تایید کردند که به دلایلی این خانم از پیش قصد خودکشی داشته که سوم اردیبهشت ماه تصمیم گرفته در برج میلاد این کار را عملیاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان زن 47 ساله با کمک بلندترین برج تهران

پایان زن 47 ساله با کمک بلندترین برج تهران