مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اردیبهشت 1394 ساعت 00:252015-04-24بين الملل

د پ آ: تاکید والری آموس بر لزوم توقف درگیری ها در سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آلمان از سازمان ملل ، والری آموس معاون دبیر کل سازمان ملل در امور کمک های بشردوستانه روز جمعه توقف فوری درگیری ها را در سوریه با هدف ارسال کمک های انسانی به مردم نیازمند در این کشور خواستار شد .

والری آموس گفت با توجه به نقض آشکار قوانین بین المللی حقوق بشر در سوریه شورای امنیت باید قوانین جدیدی در زمینه ممنوعیت ارسال سلاح به این کشور وضع کند .

این مسئول سازمان ملل اظهار داشت باید با اعمال تحریم های شدید علیه سوریه به درگیری های در این کشور پایان دهند و دمشق و گروههای مسلح باید اجازه بدهند کمک های انسانی به مناطق بحرانی و تحت محاصره ارسال شود .

معاون امور انسانی بان کی مون افزود 15 عضو دایم و غیر دایم شورای امنیت سازمان ملل متحد باید کمیته حقیقت یاب این سازمان در سوریه را مامور کنند تا درباره شرایط بحرانی مردم در مناطق تحت محاصره و تبدیل بیمارستان ها ومدارس به مراکز و پایگاه های نظامی تحقیق کند و گزارشی کاملی دراین باره در اختیار شورای امنیت قرار دهد .

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد نزدیک به 440 هزار نفر در مناطق تحت محاصره طرف های درگیر در سوریه در شرایط بحرانی زندگی می کنند و این افراد نیازمند دریافت فوری کمک های انسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

د پ آ: تاکید والری آموس بر لزوم توقف درگیری ها در سوریه

د پ آ: تاکید والری آموس بر لزوم توقف درگیری ها در سوریه