مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 ساعت 22:402015-04-24سياسي

سردار کاکویی: ایران شروع کننده هیچ جنگی در دنیا نخواهد بود


یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه ادعا داریم نخستین و پیشروترین حامی مردم در دنیا هستیم، گفت: ایران شروع کننده هیچ جنگی در دنیا نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان میاندورود، سردار عیسی کاکویی امشب در دومین یادواره شهدای روستای اناردین بخش گهرباران میاندورود که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، فرماندار میاندورود، مسئولان بخش و شهرستان، مردم و خانواده های معظم شهدا در مسجد این روستا برگزار شد با بیان اینکه ما در دنیا شروع کننده هیچ جنگی نیستیم و نخواهیم بود، اظهار کرد: در ماجرای یمن، سوریه، عراق، افغانستان و ماجراهای آینده شروع کننده هیچ جنگی نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در جنگ های دنیا اتفاق افتاده تقلیل و تضعیف روحیه بوده است ولی در جنگ هشت ساله مقدس ایران آن چیزی که انسان سازی کرد روحیه همراه با بصیرت بوده است.

کاکویی با تاکید بر این نکته مهم که جنگ هشت ساله در کشورمان هیچ وقت آثار منفی بر جامعه نداشته است، بیان کرد: به دلیل این ارزش ها باید میراث داری کنیم تا به اصل جنگ لطمه وارد نشود.

فرمانده سابق دانشکده پلیس ناجا از هشت سال دفاع مقدس به عنوان سند افتخار همه مبارزات دنیا یاد کرد و گفت: به شهدا توسل کنیم شاید خدا به ما لطف کرد تا دل مردم ما به نورانیت اسلام روشن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کاکویی: ایران شروع کننده هیچ جنگی در دنیا نخواهد بود

سردار کاکویی: ایران شروع کننده هیچ جنگی در دنیا نخواهد بود