مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 ساعت 17:362015-04-24بين الملل

رویترز: مذاکرات هسته ای به خوبی ولی به کندی پیش می رود


رویترز خبر داد که در آستانه ضرب الاجل سی ام ماه ژوئن به منظور دستیابی به یک توافق نهایی با تهران، مذاکره کننده ارشد ایران روز جمعه اعلام کرد گفتگوهای هسته ای بین این کشور و شش قدرت جهان به خوبی ولی به کندی پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بین الملل خبرگزاری دانشجو "؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از وین، در آستانه ضرب الاجل سی ام ماه ژوئن به منظور دستیابی به یک توافق نهایی با تهران، مذاکره کننده ارشد ایران روز جمعه اعلام کرد گفتگوهای هسته ای بین این کشور و شش قدرت جهان به خوبی ولی به کندی پیش می رود.

دیپلمات ها در حال مذاکره به منظور پر کردن شکاف های کلیات توافق دوم ماه آوریل هستند که در ازای کاهش تحریم های بین المللی، برنامه هسته ای ایران را محدود و نگرانیهای غرب را برطرف خواهد کرد که این کشور بمب اتمی نخواهد ساخت.

ایران، که تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته ای را تکذیب می کند، اعلام کرده است به محض این که هر گونه توافقنامه نهایی امضا شود، تحریم ها باید لغو شود.

آمریکا خواهان لغو تدریجی محدودیت ها است.

تلویزیون دولتی ایران به نقل از عباس عراقچی مذاکره کننده این کشور در گفتگو با خبرنگاران در وین اعلام کرد: پیشرفت، خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: مذاکرات هسته ای به خوبی ولی به کندی پیش می رود

رویترز: مذاکرات هسته ای به خوبی ولی به کندی پیش می رود