مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 ساعت 15:552015-04-24پزشكي

مدیر شبکه بهداشت آبیک: راه اندازی بیمارستان دولتی آبیک در حال پیگیری است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: راه اندازی بیمارستان دولتی شهدای آبیک از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در حال پیگیری است.

- حمید برودتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به اینکه 80 درصد تجهیزات راه اندازی بیمارستان دولتی شهدای آبیک تهیه و آماده شده است و می شود خدمات را راه اندازی کرد ولی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های لازم، در حال حاضر امکان تحقق این مهم وجود ندارد.

وی افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین قول مساعد داده اند که در خصوص نحوه ارائه خدمات و راه اندازی بیمارستان دولتی شهدای آبیک تصمیمات لازم را أخذ و این بیمارستان را از بلاتکلیفی خارج کنند.

این مسئول ادامه داد: با تامین منابع مالی لازم و اختصاص و جذب ردیف بودجه، زیرساخت های بیمارستان دولتی شهدای آبیک آماده شده و به صورت مرحله ای در قالب کلینیک های تخصصی با کیفیت مناسب به مردم شهرستان آبیک، خدمات مطلوب ارائه می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت های بیمارستان دولتی شهدای آبیک فراهم نشود خدمات رسانی به مردم تدوام نخواهد داشت و با مشکل مواجه می شویم ولی اگر زیرساخت ها فراهم شود با آمادگی لازم و کیفیت عالی مردم از خدمات این بیمارستان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه بهداشت آبیک: راه اندازی بیمارستان دولتی آبیک در حال پیگیری است

مدیر شبکه بهداشت آبیک: راه اندازی بیمارستان دولتی آبیک در حال پیگیری است