مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:502015-04-21ورزشي

ابهام در مورد وضعیت مربی - بازیکن گیتی پسند گیتی پسند جدایی کشاورز را تکذیب کرد


در شرایطی که رسانه ها از پیوستن محمد کشاورز به تیم تاسیسات تهران خبر می دهند، قائم مقام باشگاه گیتی پسند این خبر را رد کرد و مدعی مذاکرات اولیه با این مربی - بازیکن شد.

- " از اصفهان، تیم فوتسال گیتی پسند در فصل گذشته لیگ برتر این رشته رقابتی نزدیک با تیم تاسیسات تهران داشت و در نهایت نیز به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

در این فصل محمد کشاورز به عنوان مربی - بازیکن هدایت این تیم را بر عهده داشت و در میانه های فصل نیز اقدام به استعفا کرد که مورد قبول قرار نگرفت اما در روزهای اخیر برخی از رسانه ها خبر دادند که کشاورز با تیم تاسیسات تهران به توافق رسیده و فصل آینده به عنوان بازیکن با این تیم به میدان خواهد رفت.

با این حال قائم مقام باشگاه گیتی پسند با رد پیوستن محمد کشاورز به تیم تاسیسات تهران گفت: کشاورز مذاکراتی را با مدیر عامل باشگاه داشته و هفته آینده نیز برای مذاکرات نهایی به اصفهان سفر می کند.

محمدحسین عراقی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر قرارداد سپهر محمدی و محمد طاهری با باشگاه گیتی پسند به پایان رسیده و این بازیکنان می توانند به هر تیمی که می خواهند بروند.

وی افزود: سایر بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و در صورتی که تمایل به جدایی داشته باشند، باید با هماهنگی باشگاه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در مورد وضعیت مربی - بازیکن گیتی پسند گیتی پسند جدایی کشاورز را تکذیب کرد

ابهام در مورد وضعیت مربی - بازیکن گیتی پسند گیتی پسند جدایی کشاورز را تکذیب کرد