مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:452015-04-21سياسي

تحلیل شرایط منطقه در دیدار محسن رضایی با فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس


امیر دادبین، امیرمفید، امیر قویدل، امیر محتاج، امیر بقایی و امیر امیربیگی از جمله شرکت کنندگان در این دیدار بودند/ محسن رضایی گفت:می بینید که حکام متجاوز عربستان با رفتار جاهلی، - جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در دوران دفاع مقدس در دیداری صمیمانه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع، در ابتدای این دیدار دکتر محسن رضایی با تبریک فرارسیدن روز ارتش، از شهدای سرافزار ارتش جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: گرامی می­داریم یاد و خاطر شهید صیاد شیرازی را که همراه هم در سنگرهای مظلومانه دفاع مقدس می نشستیم و برای مشکلات جنگ و پیروزی در عملیات ها ، همفکری می کردیم.

یاد شهید نامجو، شهید بابایی، شهید اردستانی و شهید ستاری و دیگر سرداران شهید ارتش را گرامی می داریم و امیدوارم که مردم ما، قهرمانی های این عزیزان را فراموش نکنند.

شهدای ارتش و سپاه و شما پیشکسوتان و سربازانی که نگذاشتند ملت ایران تحقیر شود و همه چیزشان را برای سربلندی ایران فدا کردند، برادرانی که سنگر به سنگر، روستا به روستا و کوه به کوه جنگیدند و این سرزمین را آزاد کردند و شکوه و عظمت ایران را بعد از دویست سال به ما برگرداندند و توانستیم روی پای خود بیاستیم و خودمان را پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل شرایط منطقه در دیدار محسن رضایی با فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس

تحلیل شرایط منطقه در دیدار محسن رضایی با فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس