مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:252015-04-21ورزشي

فرماندار ساوجبلاغ: توسعه فضاهای ورزشی محلات در ساوجبلاغ ضروری است


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر توسعه فضاهای ورزشی محلات در این شهرستان تأکید کرد.

- " از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و روسای هیئت های ورزشی افزود: در این راستا یکی از مهمترین نیازهای ما احداث فضاهای روباز ورزشی در محلات است.

وی تأکید کرد: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه ورزش است لذا باید باشناسایی این ظرفیت ها توسعه و تحولات اساسی در این حوزه را بیش از پیش فراهم کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: این شهرستان دارای 23 باشگاه سوارکاری در ساوجبلاغ است که این ظرفیت می تواند این شهرستان را به قطب سوارکاری کشور تبدیل کند.

پالیزگیر در اداه سخنان خود از آغاز عملیات زمین چوگان در این شهرستان خبر داد و گفت: با مذاکراتی که با مسئولین منطقه ایران توسعه انجام شده زمین چوگان استان قرار است به زودی در این شهرستان احداث شود.

وی درباره توسعه ورزش همگانی افزود: شهرداران، بخشداران و دهیاران باید برای امسال در هر شهر حداقل دو همایش پیاده روی و در روستاها یک همایش پیاده روی برنامه ریزی کنند.

این مسئول گفت: امسال در بحث اعتبارات نیز نگاه ویژه ای به ورزش شده و توسعه فضاهای روباز ورزشی یکی از اصلی ترین محورهای در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوجبلاغ: توسعه فضاهای ورزشی محلات در ساوجبلاغ ضروری است

فرماندار ساوجبلاغ: توسعه فضاهای ورزشی محلات در ساوجبلاغ ضروری است