مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:202015-04-21پزشكي

سرپرست شبکه بهداشت دیر مطرح کرد تاسیس مطب دندانپزشکی در نقاط مختلف دیر


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: شبکه بهداشت و درمان آمادگی لازم برای همکاری با دندانپزشکان برای تاسیس مطب دندانپزشکی در مناطق مختلف شهرستان دیر را دارد.

- " از بوشهر، عادل مقدس ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی بردخون با بیان اینکه مراجعات دیر هنگام شهروندان به دندانپزشکی باعث آسیب بیشتر به دندان آنها می شود، اظهار داشت: اغلب افراد هنگامی به دندانپزشک مراجعه می کنند که درد، عفونت و آبسه دارند یا قسمتی از دندانشان می شکند که در این موارد هم عمر دندانها کم شده و هم هزینه اعمال دندانپزشکی برای درمان ‏بیشتر می شود.

وی با تاکید بر لزوم مراجعات منظم به دندانپزشکی، گفت: با مراجعه دوره ای شش ماهه به دندانپزشکی و معاینه دندان ها، پوسیدگی آن نیز قابل پیشگیری، تشخیص و کنترل است.

مقدس با ارایه آماری از میزان مراجعین شهروندان دیری به مطب های دندانپزشکی تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، افزود: در سال گذشته تعداد 2 هزار و 517 نفر معاینه دندانپزشکی شده اند و دندان یک هزار و 191 نفر نیز کشیده شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اعلام کرد: متاسفانه شاخص دندان های پوسیده، پرشده و افتاده مطلوب نیست که لازم است شهروندان توجه بیشتری نسبت به سلامت دندان خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست شبکه بهداشت دیر مطرح کرد تاسیس مطب دندانپزشکی در نقاط مختلف دیر

سرپرست شبکه بهداشت دیر مطرح کرد تاسیس مطب دندانپزشکی در نقاط مختلف دیر