مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:162015-04-21دانش

سومین نمایشگاه «تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» برگزار می شود


معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری از برگزاری سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در نمایشگاه بین المللی تهران سالن خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی خبرگزاری دانشجو "، شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری در نشست خبری سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که امروز در ساختمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: سومین دوره نمایشگاه از 4 تا 7 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران سالن خلیج فارس برگزار می شود.

مهمترین اهداف این نمایشگاه تعریف تقاضا است چون به تقاضا کمتر پرداخته شده است.

وی افزود: در سال گذشته معاونت علمی و فناوری رییس جمهور حمایت خود را دو برابر سال ماقبل کرد و به 40 هزار میلیارد تومان رساند و همین موضوع باعث شد که تقاضا بیشتر پیگیری شود.

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری در ادامه بیان داشت: شرکت های زیادی سفارش داشتند و باید اشاره کنم شرکت های دانش بنیان سابقه طولانی در این خصوص ندارند اما با شرکت در این نمایشگاه می توانند در بحث خرید قالب ها و استخدام نیروها سازمان دهی داشته باشند.

وی به تشریح آماری از سال 93 پرداخت و گفت: تعداد شرکت های ثبت نام کننده در سال 93، 246 شرکت بوده که به 371 شرکت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نمایشگاه «تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» برگزار می شود

سومین نمایشگاه «تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» برگزار می شود