مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 11:262015-04-21دانش

ثبت نام 85 هزار دانشجو در سایت خرید بن الکترونیک کتاب قطعی شد


مدیر کمیته رفاهی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب گفت: با هماهنگی و مکاتبات انجام شده لیست دانشجویان دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور نیز در سایت قرار گرفته است و جمعا 4 میلیون و 620 هزار نفر از دانشجویان ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نیکنام حسین پور، مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادها و سازمان های همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از ثبت نام قطعی 85 هزار دانشجو و طلبه برای دریافت بن کارت الکترونیک خرید کتاب خبر داد و گفت: تا به امروز ثبت نام 85 هزار دانشجو قطعی شده است و با این روند پیش بینی می شود تا چند روز آینده ظرفیت سایت تکمیل شود.

حسین پور ادامه داد: با هماهنگی و مکاتبات انجام شده لیست دانشجویان دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور نیز در سایت قرار گرفته است و جمعا 4 میلیون و 620 هزار نفر از دانشجویان در فهرست سامانه خرید بن الکترونیکی کتاب ثبت هستند.

دانشجویان و طلاب علاقه مند برای دریافت بن کارت های الکترونیک خرید کتاب می توانند تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت http://bon.

tibf.

ir نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 85 هزار دانشجو در سایت خرید بن الکترونیک کتاب قطعی شد

ثبت نام 85 هزار دانشجو در سایت خرید بن الکترونیک کتاب قطعی شد