مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:562015-04-21سياسي

ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد جهت حضور در اعتکاف دانشگاهی آغاز شد


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد مشهد از آغاز ثبت نام دانشجویان جهت حضور در مراسم اعتکافی دانشگاهی این دانشگاه خبر داد و گفت: - در سال جاری تنها دانشجویان خواهر می توانند جهت حضور در اعتکاف ثبت نام کند.

حجت الاسلام سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" در رابطه با روند برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه آزاد گفت: تا سال گذشته اعتکاف دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در مسجد گوهر شاد برگزار می شد؛ اما با توجه به این که این مسجد در حال تعمیر است، در سال جاری مراسم اعتکاف را در مسجد حضرت مهدی همین دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که در سال گذشته مراسم اعتکاف را تنها برای برادران برگزار کردیم در سال جاری با توجه به محدودیت فضا تنها از دانشجویان خواهر ثبت نام به عمل می آید.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد مشهد تصریح کرد: از روز گذشته به مدت سه روز فراخوان جهت ثبت نام برای حضور در اعتکاف در سطح دانشگاه داده شده و دانشجویان علاقمند می توانند به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراجعه کنند.

وی با اشاره به این که حد نصاب دانشگاه جهت برگزاری این مراسم حدود 100 دانشجو می باشد، تصریح کرد: تا کنون اسامی سخنرانان مراسم مشخص نشده است و باید دید چه تعداد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد جهت حضور در اعتکاف دانشگاهی آغاز شد

ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد جهت حضور در اعتکاف دانشگاهی آغاز شد