مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:552015-04-21سياسي

طی سال 94 صورت می گیرد ساخت 45 کتابخانه روستایی در همدان


معاون اداره کل کتابخانه های عمومی همدان گفت: ساخت 45 کتابخانه روستایی در برنامه مدون و مصور امسال قرار گرفته و هدف از این برنامه دسترسی آسان به کتاب است.

- " در همدان، حسن عرفانی مقدم صبح امروز در اختتامیه دوره آموزشی بعثت یک ویژه کتابداران روستایی اظهار کرد: این دوره، نخستین دوره آموزشی کتابداران روستایی بود که در آن 40 کتابدار روستایی شرکت کردند.

وی از برگزاری دوره دوم آموزشی ویژه کتابداران روستایی در مهم ماه امسال خبر داد و گفت: در 15 مهرماه سال جاری دومین کارگاه آموزشی با نام بعثت 2 برگزار خواهد شد و از برترین کتابخانه های روستایی تقدیر می شود.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی همدان با بیان اینکه امروزه فرصت خوبی برای ارائه خدمت به مردمان فرهنگ دوست روستا با ایجاد کتابخانه روستایی فراهم شده است، ادامه داد: کتابداران روستایی مسئولیت مهمی در فرهنگ سازی در امر کتاب و مطالعه را بر دوش دارند.

وی افزود: کتابداران باید با تمام توان در راه ارتقای فرهنگ مطالعه در بین مردم روستاها تلاش کنند تا نتیجه کار آن ها ظهور و بروز توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در روستاها باشد.

عرفانی مقدم با بیان اینکه در حال حاضر 40 کتابخانه روستایی در استان همدان وجود دارد عنوان کرد: ساخت 45 کتابخانه روستایی در برنامه مدون و مصور امسال قرار گرفته و هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سال 94 صورت می گیرد ساخت 45 کتابخانه روستایی در همدان

طی سال 94 صورت می گیرد ساخت 45 کتابخانه روستایی در همدان