مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:502015-04-21سياسي

تسهیلات به تولید با استفاده از بانک های خارجی


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط لازم برای خروج از رکود اقتصادی در کشور گفت: استفاده از ظرفیت بانک های خارجی می تواند رقابت در حوزه بانکداری را بیشتر و زمینه ارائه تسهیلات به بخش تولید را فراهم کند.

محمد باقری بنابی درگفت و گو با خانه ملت،درباره راهکارهای خروج از رکود، افزود: خروج از رکود با استفاده از راهکارهای اقتصادی عملیاتی می شود و مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی و اقدام کنند.

نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانک های خصوصی و دولتی و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان یک راهکار برای خروج از رکود است،البته برای انجام این مهم باید فضای رقابتی دربین بانک ها ایجاد شود.

استفاده از ظرفیت بانک های خارجی در ایجاد فضای رقابتی موثر است این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: استفاده از ظرفیت بانک های خارجی می تواند در ایجاد فضای رقابتی موثر باشد و وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید شرایط این کار را فراهم کند.

باقری بناب افزود: استفاده از ظرفیت بانک های خارجی باعث می شود تولیدکنندگان بتوانند از تسهیلات آنها در جهت تامین نقدینگی استفاده کنند.

بانک های ایرانی مستقر در خارج از کشور توانایی رقابت با بانک های خارجی را ندارند وی درباره نحوه فعالیت شعب بانکی ایرانی در خارج از کشور،گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات به تولید با استفاده از بانک های خارجی

تسهیلات به تولید با استفاده از بانک های خارجی