مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:452015-04-21اجتماعي

فرماندار چالدران خبر داد ییلاق 30 هزار نفری عشایر به چالدران


فرماندار چالدران از ییلاق سالانه 30 هزار نفری عشایر به چالدران خبر داد.

- کریم حسین زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: سالانه 30 هزار نفر از عشایر به مناطق ییلاقی چالدران کوچ می کنند.

وی با اشاره به وجود آب و هوای مناسب در این شهرستان، تصریح کرد: شهرستان چالدران دارای مراتع خوب متعددی است؛ این منطقه به عنوان یکی از مناطق ییلاق عشایر استان به شمار می رود.

حسین زاده افزود: در این میان باید مواردی چون حراست از مراتع نیز مورد توجه قرار گیرد که امسال در این خصوص برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم.

فرماندار چالدران ادامه داد: از جایی که باید تعادل دام و مرتع حفظ شود، طرح دام و مرتع در این شهرستان به صورت جدی اجرایی می شود.

حسین زاده با بیان اینکه باید بتوانیم به نیازهای اولیه این عشایر پاسخ مثبت داده و امکانات رفاهی در اختیار آنها قرار دهیم، از ایجاد راه دسترسی مناسب به میزان 20 کیلومتر در این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/61001/ت10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالدران خبر داد ییلاق 30 هزار نفری عشایر به چالدران

فرماندار چالدران خبر داد ییلاق 30 هزار نفری عشایر به چالدران