مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:102015-04-21حوادث

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد کشف کالای قاچاق در بوکان


فرمانده انتظامی بوکان از کشف کالای قاچاق در بوکان خبر داد.

- بهزاد بندریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان طی 24 ساعت گذشته یک محموله اقلام قاچاق را کشف کردند.

وی در تشریح این عملیات پلیسی، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو قصد انتقال محموله بار قاچاق از طریق یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان را دارد بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بندریان افزود: عوامل ایست بازرسی ایستگاه شهید رجایی در این خصوص به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و ضمن توقیف، آن را مورد بازرسی قرار دادند که در این بازرسی تعداد 360 ثوب البسه زنانه قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی اقلام کشف شده مبلغ 300 میلیون ریال برآورد شده است.

بندریان خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/61003/صا20 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد کشف کالای قاچاق در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد کشف کالای قاچاق در بوکان