مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 09:002015-04-21اجتماعي

تا ابتدای مهر سال جاری نیمی از کمبود فضاهای آموزشی کاشمر برطرف می شود


نیمی از کمبود فضاهای آموزشی کاشمر با مشارکت و همیاری خیران تا ابتدای مهر سال جاری برطرف می شود.

- " از کاشمر، ایرج سعادتمند صبح امروز در آیین افتتاح پنجمین نمازخانه خیرساز در کاشمر، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید با کمبود فضای آموزشی در 24 مدرسه در سطح شهرستان مواجه هستیم که خوشبختانه با کمک های خیرین آغاز ساخت فضای آموزشی در 12 مدرسه آغاز شده که تا ابتدای سال تحصیلی جدید آماده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به حضور پررنگ و تأثیرگذار خیران در حوزه آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های مستمر در یک سال گذشته اقدامات و فعالیت های خوبی در امر کمک خیران به مجموعه آموزش و پرورش صورت گرفت به طوری که در این مدت عملیات اجرایی 16 پروژه در دست اقدام است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه پیش از این تنها دو پروژه با پیشرفت فیزیکی 10 درصدی در حوزه خیرین وجود داشت، یادآور شد: با وجود وضعیت اقتصادی و شرایط فعلی، حضور و مشارکت خیران در امر ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی در این شهرستان کم نظیر است.

سعادتمند با اشاره به وجود 75 مدرسه تخریبی در سطح شهرستان، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم با مشارکت خیران در مدت دو سال آینده بخش عمده ای از دغدغه فضای آموزشی در کاشمر را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ابتدای مهر سال جاری نیمی از کمبود فضاهای آموزشی کاشمر برطرف می شود

تا ابتدای مهر سال جاری نیمی از کمبود فضاهای آموزشی کاشمر برطرف می شود