مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 08:302015-04-21حوادث

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت امدادرسانی جمعیت هلال احمر کرمان به 8 حادثه دیده


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طی 24 ساعت گذشته گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان به هشت نفر از حادثه دیدگان استان امدادرسانی کردند.

- حسین سام زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان از وقوع سه حادثه طی 24 ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه تریلر با یک دستگاه زانتیا در کیلومتر 28 محور انار - یزد برخورد کرد که پنج مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: با تیم اعزامی از سوی پایگاه هلال احمر انار به محل حادثه ، عملیات رها سازی مصدومان انجام گرفت و تحویل اورژانس شدند.

سام زاده همچنین با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه موتورسیکلت افزود: در این برخورد که در کیلومتر 90 محور بم - زاهدان صورت گرفت، دو نفر حادثه دیده وجود داشت که پایگاه امدادی هلال احمر ریگان امدادرسانی به آنها را انجام داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از پرت شدن یک نفر از کوه در کیلومتر 55 محور جیرفت - بم ، منطقه جبالبارز خبر داد و گفت : فرد مصدوم توسط نیروهای عملیاتی پایگاه امدادی جبالبارز پس از سه ساعت عملیات، نجات یافته و به مرکز درمانی انتقال داده شد.

انتهای پیام/2446/و10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت امدادرسانی جمعیت هلال احمر کرمان به 8 حادثه دیده

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت امدادرسانی جمعیت هلال احمر کرمان به 8 حادثه دیده