مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 05:502015-04-21ورزشي

رییس شبکه بهداشت نکا خبر داد برگزاری پیاده روی خانوادگی در نکا


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی نکا در چهارم اردیبهشت ماه جاری، همزمان با هفته سلامت خبر داد.

- " در شهرستان نکا گفت: ترویج نشاط در بین خانواده ها و ترویج فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه، بخشی از وظایف در هیئت ورزش های همگانی است که با کمک و همکاری مسئولان شهرستان نکا عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش سالم، توجه به سلامت جامعه است، اظهار کرد: همه باید در گسترش ورزش در جامعه در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی تلاش کنیم و در این راستا باید ورزش همگانی از درون خانواده ها و ترویج در بین آنان مورد توجه قرار گرفته و گسترش یابد.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان نکا با اشاره به پیاده روی بزرگ خانوادگی نکا، افزود: با هماهنگی های انجام شده این برنامه پیاده روی با حضور مدیران استانی و مردم ورزش دوست این شهرستان روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه جاری از میدان جانبازان نکا به سمت مجموعه ورزشی سردار طوسی برگزار می شود.

محمودیان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی در گرو تعامل و همکاری تمامی نهادهای موثر و تاثیرگذار بر این امر است، ادامه داد: فرهنگ سازی از مسائل مهمی است که در ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرد که همه مسئولان و مردم باید در این رابطه پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت نکا خبر داد برگزاری پیاده روی خانوادگی در نکا

رییس شبکه بهداشت نکا خبر داد برگزاری پیاده روی خانوادگی در نکا