مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 05:402015-04-21سياسي

فرماندار اراک: اراک باید از کلان شهر اسمی به کلان شهر واقعی تبدیل شود


تبدیل اراک از کلان شهر اسمی به کلان شهر واقعی با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین محقق می شود.

- " از اراک حسین بختیاری شامگاه دوشنبه در صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: شوراهای شهر و روستا به عنوان پل های ارتباطی بین مردم و مسئولان بهترین مکان برای تجلی همدلی و همزبانی است چرا که شوراها برخاسته از دل مردم و رای مردم است.

وی با تاکید بر اینکه کلان شهر شدن اگر چه امتیاز مطلوبی است ولی زمانی به معنای واقعی مطلوب می شود که از قوانین تدوین شده برای کلان شهرها به منظور توسعه شهر استفابهره ببرد.

فرماندار اراک با اشاره به نام گذاری حکیمانه مقام معظم رهبری گفت: سال همدلی و همزبانی به دلیل احساس فاصله ای که بین مردم و مسئولین ایجاد شده بود و مردم نسبت به مسئولین بی اعتماد شده بودند در جهت پر شدن این خلا و اینکه مسئولین مقید بشوند که باید برای مردم کار کنند نام گذاری شده است.

بختیاری تصریح کرد: سال همدلی و همزبانی بهترین فرصت برای تشکل های مردمی و شوراها است که نظرات و دیدگاه های خود را به مشارکت بگذارند تا مسئولان دولتی نیز نظرات کارشناسی آحاد مردم را به کار گیرند.

وی با اشاره به جایگاه شورا و حق مطالبه گری شوراها از دیگر دستگاه های اجرایی بیان داشت: اعضای شورای شهر اراک بر اساس وظایف خود حق ورود به همه امور شهر را دارند و می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اراک: اراک باید از کلان شهر اسمی به کلان شهر واقعی تبدیل شود

فرماندار اراک: اراک باید از کلان شهر اسمی به کلان شهر واقعی تبدیل شود