مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:152015-04-20اقتصادي

گفتگوی ویژه خبری؛ نقش دستگاهها دربحث اشتغال،مسکن و ازدواج جوانان؟؟!!


موانع ازدواج جوانان دغدغه مهم اجتماعی است اما چند روز پیش که سازمان ثبت احوال از کاهش شش و نیم درصدی ازدواج و افزایش پنج و سه دهم درصدی طلاق در سال 93 خبر داد یک بار دیگر زنگ هشدار به صدا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ کاهش آمار ازدواج درحالی است که طرح های رونق ازدواج در دستور کار هجده دستگاه و نهاد مختلف است و هدف همه آنها این است که آمار ازدواج افزایش پیدا کند.

در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب این موضوع بررسی شد که چرا بر خلاف قوانین و برنامه های مدون ملی آمار ازدواج کاهش و آمار طلاق افزایش پیدا کرده است.

محمدحسن آصفری نماینده مجلس شورای اسلامی موضوع ازدواج را موضوعی بااهمیت برای همه کشورها دانست و گفت: ازدواج موضوعی است که دولت،مجلس،رسانه ها و خانواده ها باید در آن نقش داشته باشند تا بتوان آمار ازدواج را افزایش داد.

وی افزود: بر اساس آمار منتشر شده اگر سن ازدواج را از 15 تا 28 سال در نظر بگیریم حدود 14 تا 15 میلیون نفر در سن ازدواج قرار دارند.

آصفری اظهارداشت: برای افزایش آمار ازدواج نیاز به عزم ملی و اراده جدی است و سهم مجلس در این میان در دو بعد قانونگذاری و قانون بودجه کشور است تا ریل گذاری های لازم برای تسهیل در امر ازدواج انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی ویژه خبری؛ نقش دستگاهها دربحث اشتغال،مسکن و ازدواج جوانان؟؟!!

گفتگوی ویژه خبری؛ نقش دستگاهها دربحث اشتغال،مسکن و ازدواج جوانان؟؟!!