مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 فروردین 1394 ساعت 22:052015-04-20پزشكي

خوردن صبحانه از استرس روزانه می کاهد


یک روانپزشک با بیان اهمیت زندگی در زمان حال ، گفت: خوردن صبحانه و مصرف قندهای طبیعی مانند عسل، خرما و کشمش در کنار خانواده استرس روزانه را کنترل می کند و موجب می شود فرد با انرژی بیشتری روز خود را آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی باغبانیان در توصیه به مردم برای داشتن سلامت روان، اظهار داشت: بهترین حالتی که می تواند در تضمین سلامت روان مردم مؤثر باشد، زندگی در زمان حال است.

توجه به این نکته می تواند موجب مدیریت استرس و کنترل موقعیت های فشارزا به لحاظ روانی شود.

*برای برخورداری از سلامت روان در حال زندگی کنیداین متخصص حوزه بهداشت و روان با تاکید دوباره زندگی در زمان حال، گفت: بر این اساس توصیه می شود آقایان در لحظه زندگی کنند و از لحظه ها لذت ببرند.

وقتی غذا می خورید فقط به غذا خوردن فکر کنید و همانطور که در محل کار باید تمرکز خود را حفظ کنید، در خانه نیز فقط به امور خانه و خانواده بپردازید و از توجه و تمرکز بر مسائل دیگر بپرهیزید.

وی ادامه داد: برخی استرس ها ناخواسته به فرد وارد می شود و مواجهه با آنها اجتناب ناپذیر است، مثلاً چنانچه فردی ناچار است ساعت مشخصی سر کار حاضر شود، بهتر است با برنامه ریزی صبح زود از خواب برخیزد و از مسیرها و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند تا زودتر به محل کار خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوردن صبحانه از استرس روزانه می کاهد

خوردن صبحانه از استرس روزانه می کاهد