مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 22:502015-04-19فرهنگي

رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد آغاز جشن اردیبهشت تئاتر ایران از مشهد


رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و مهمانان برجسته و پیشکسوتان تئاتر چهارم اردیبهشت ماه امسال، - " از مشهد، کیوان صباغ امشب در اتاق گفت وگوی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در سال 93 بیش از 65 هزار نفر از 719 اجرا و 75 نمایش که در شهر مشهد برگزار شد بازدید کردند و 400 میلیون تومان بلیت فروشی انجام شد که این آمار احتساب نسبت جمعیتی عددی بی نظیر و قابل تقدیر برای تئاتر خراسان رضوی است.

وی افزود: خراسان رضوی به عنوان فعال ترین انجمن نمایش کشور انتخاب شده و در همین راستا چاپ 20 عنوان کتاب، راه اندازی سایت تخصصی تئاتر و بلیت فروشی الکترونیک مشهد را به قطب تئاتر کشور تبدیل کرده است.

صباغ ادامه داد: با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و مهمانان برجسته و پیشکسوتان تئاتر چهارم اردیبهشت ماه امسال، اردیبهشت تئاتر ایران از مشهد آغاز می شود، همچنین همزمان با این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، خانه عروسک مشهد افتتاح می شود.

رییس انجمن هنر های نمایشی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به افزایش سالن های نمایش در سال های اخیر اما باز هم ما با کمبود سالن برای اجرا در سطح شهر مشهد مواجه هستیم و متاسفانه سالن جعبه مشکی حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد آغاز جشن اردیبهشت تئاتر ایران از مشهد

رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خبر داد آغاز جشن اردیبهشت تئاتر ایران از مشهد