مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 22:102015-04-19اقتصادي

بیش از 30 درصد جوانان در کشورهای عربی بیکارند


« میزان بیکاری در میان جوانان عرب پایین تر از 30 سال سن، به دلیل ناآرامی های موجود در کشورهای عربی و فقدان سرمایه گذاری هایی که شمار کارفرمایان را افزایش دهد، - یک مقام عرب روز یکشنبه اعلام کرد بیش از 30 درصد جوانان کشورهای عربی به دلیل بحران های موجود در کشورشان بیکار هستند.

این مقام عرب فقدان سرمایه گذاری در زمینه ایجاد اشتغال را نیز یکی از علت های بیکاری بیش از 30 درصد جوانان کشورهای عربی عنوان کرد.

احمد محمد لقمان، مدیرکل سازمان کار عربی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد میزان بیکاری در میان جوانان عرب پایین تر از 30 سال سن، به دلیل ناآرامی های موجود در کشورهای عربی و فقدان سرمایه گذاری هایی که شمار کارفرمایان را افزایش دهد، به بیش از 30 درصد رسیده است .

وی افزود شمار زیادی از افراد تحصیل کرده در کشورهای عربی موفق نمی شوند شغلی به دست آورند زیرا تخصص های آنها در بخش های خصوصی متقاضی ندارد.

لقمان در حاشیه کنفرانسی درباره بازار کار که در کویت در برگزار شده است، گفت به دلیل ناآرامی های موجود در بسیاری از کشورهای عربی، شمار افراد بیکار در این کشورها از سال 2011 به میزان دو میلیون نفر افزایش یافته و در مجموع به 20 میلیون نفر رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 درصد جوانان در کشورهای عربی بیکارند

بیش از 30 درصد جوانان در کشورهای عربی بیکارند