مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 21:352015-04-19سياسي

فرماندار فیروزکوه: کتابچه عملکرد سال 93 دستگاه های اجرایی فیروزکوه منتشر شود


کتابچه عملکرد سال 93 دستگاه های اجرایی فیروزکوه باید منتشر شود و به اطلاع مردم و مسئولان برسد.

- " از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری امشب در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان فیروزکوه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همیشه جاوید بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای شهرستان فیروزکوه، خواستار توجه بیشتر به خانواده های معظم شهدا، ایثارگر و همه کسانی شد که در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان انقلاب اسلامی تلاش کرده اند.

وی تصریح کرد: همه باید برای رهبر معظم انقلاب اسلامی آرزوی طول عمر با عزت همراه با سلامتی داشته باشیم و برای همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه رییس دولت و همه خدمتگزاران در قوای مختلف آرزوی توفیق کنیم.

مهری سال 1394 که بهار و آغاز آن فاطمی بوده و به نام مبارک حضرت فاطمه(س) مزین شده است، را به فال نیک گرفت و به مدیران دستگاه ها گفت: خدماتی که در مدت یک سال در شهرستان به اجرا درآمد، حاصل تلاش و مجاهدت ارزشمند مدیران بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید بر اساس مشی اعتقادی مأموریت های خود را اجرایی کنیم، اظهار کرد: بررسی کمی و کیفی عملکرد سال 93 و جمع بندی آن به صورت کتابچه عملکرد سال 93 توسط دستگاه ها باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فیروزکوه: کتابچه عملکرد سال 93 دستگاه های اجرایی فیروزکوه منتشر شود

فرماندار فیروزکوه: کتابچه عملکرد سال 93 دستگاه های اجرایی فیروزکوه منتشر شود