مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 18:552015-04-19سياسي

فرماندار پیشوا خبر داد احداث المان 15 خرداد در صحن حضرت جعفر بن موسی الکاظم (ع)


فرماندار شهرستان پیشوا از احداث المان 15خرداد در صحن حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) خبر داد.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت روز تاریخی 15 خرداد، در فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد.

این جلسه با حضور عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا، حجت الاسلام رحمتی نیا امام جمعه پیشوا، سید جمال جلیلی معاون سیاسی _ انتظامی فرمانداری، احمد ملایری و الله بخش حبیبی بخشداران مرکزی و جلیل آباد و روسا و نمایندگان ادارات شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان پیشوا، 15 خرداد را برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: در راستای بزرگداشت روز 15 خرداد و تداعی یاد و خاطره شهیدان این روز که با خون خود بذر انقلاب را آبیاری کردند، هرچه تلاش کنیم باز هم کم است.

ملکوتی خواه افزود: 15 خرداد، نقطه قوتی برای شهرستان پیشوا است و ما به عنوان میراث داران شهدای 15 خرداد، باید در راه تکریم آن ها تلاش کرده و دنباله رو اخلاص و عظمتی که آنها خلق کردند، باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از برنامه های 15 خرداد، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، اظهار داشت: احداث و نصب المان 15 خرداد در صحن مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم (ع)، نامگذاری صحن مطهر به نام 15خرداد، برگزاری سومین یادواره ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پیشوا خبر داد احداث المان 15 خرداد در صحن حضرت جعفر بن موسی الکاظم (ع)

فرماندار پیشوا خبر داد احداث المان 15 خرداد در صحن حضرت جعفر بن موسی الکاظم (ع)