مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 17:202015-04-19اجتماعي

طرح جایگزین تردد زوج و فرد در تهران


بر این اساس، خودروها هر قدر استاندارد بالاتر و آلایندگی پایین تری داشته باشند، می توانند در پهنه های وسیع تری از شهر حرکت کنند و به همان نسبت، - خودروهایی که استاندارد پایین تر و آلایندگی بالاتری دارند، از این نظر محدودتر خواهند بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از برنامه ریزی برای اجرای طرح مجازی تقسیم خودروها برای تردد در سطح شهر خبر داد و گفت: خودروها بر مبنای میزان آلودگی تولیدی، باید بتوانند در محدوده هایی از شهر تردد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: نباید سهم خودرویی که از استانداردهای محیط زیستی لازم برخوردار است و حداقل آلودگی را تولید می کند با خودرویی که از هیچ گونه استانداردی برخوردار نبوده و انبوه آلاینده ها را وارد هوا می کند، برای تردد در شهر برابر باشد.

وی با اشاره به این که خودروها بر مبنای میزان آلودگی که تولید می کنند باید بتوانند در محدوده هایی از شهر تردد کنند، اظهار کرد: بر این اساس، خودروها هر قدر استاندارد بالاتر و آلایندگی پایین تری داشته باشند، می توانند در پهنه های وسیع تری از شهر حرکت کنند و به همان نسبت، خودروهایی که استاندارد پایین تر و آلایندگی بالاتری دارند، از این نظر محدودتر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جایگزین تردد زوج و فرد در تهران

طرح جایگزین تردد زوج و فرد در تهران