مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 17:152015-04-19سياسي

هاشمی رفسنجانی: خیلی زود به توافق نهایی می رسیم اگر..


وی تشدید انفجارها و کشتارهای اخیر در منطقه به ویژه پس از تجاوز عربستان به یمن را فاجعه انسانی خواند و گفت: ایران بدون هیچ چشم داشتی هزینه می کند تا زهر تروریسم را کم نماید.

- آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار سفیر ایتالیا، مذاکرات یک هفته ای مسؤولین پر مشغله غرب و ایران در لوزان را نشان از جدیت طرف ها برای حل مسایل هسته ای خواند و گفت: دولت ایران از اول بر اصل برد برد تأکید می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برداشت اشتباه غرب را از تأثیر تحریم ها برای فشار سیاسی بر ایران نادرست دانست و گفت: ایران از اول انقلاب اسلامی تاکنون همواره به نوعی تحت تحریم بود، ولی دیدید که چگونه از گردنه های دشوار عبور کردیم.

هاشمی رفسنجانی به کمک های همه جانبه کشورهای غربی به رژیم بعث در جنگ تحمیلی و عدم پرداخت نیازهایی که حتی پول های آنها را داده بودیم، اشاره کرد و گفت: با افتخار و در سازمان ملل پیروزی سیاسی به دست آوردیم که مکمّل پیروزی های نظامی ما در میدان بود.

وی با تشریح سوابق مذاکرات هسته ای، عقلانیت سیاسی را شرط اصلی رسیدن به نتیجه مثبت نهایی در مذاکرات هسته ای دانست و گفت: اگر گفت وگوها، با رعایت اصول دیپلماسی و احترام متقابل باشد، خیلی زود به توافق نهایی می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی رفسنجانی: خیلی زود به توافق نهایی می رسیم اگر..

هاشمی رفسنجانی: خیلی زود به توافق نهایی می رسیم اگر..