مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 16:502015-04-19اقتصادي

معاون وزیر جهاد کشاورزی: شهرک های گلخانه ای بهترین تکنولوژی برای ایجاد اشتغال است


معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: توسعه همه جانبه کشت گلخانه ای بستر خوبی را برای صادرات با کیفیت، توانمندی بخش کشاورزی و درآمد بیشتر با ارزش افزوده بالاتر را برای کشاورزان به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، محمدعلی طهماسبی عصر امروز در جریان بازدید از تعدادی از طرح های گلخانه ای در منطقه مغان اظهار کرد: در حال حاضر در سطح جهانی کشورهای پیشرفته تمام امکانات و تجهیزات خود را بر این متمرکز کرده اند که به لحاظ محدودیت منابع تولید با استمداد از تکنولوژی های پیشرفته مشکلات موجود در اشتغال را مرتفع و با افزایش ثروت و رشد و توسعه در تولیدات قرار و فعالیت های صادراتی را به حالت تعادل در آورده و باب مثبت آن را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر توسعه گلخانه ها در قالب شهرک از سیاست های بسیار مهم وزارت جهاد کشاورزی است و سعی بر این داریم که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا که مطابقت با تولیدات گلخانه ای دارند، افزایش سطوح کاربردی علوم را مد نظر قرار دهیم.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت تولیدات گلخانه ای گفت: خیار معمولی که در مزارع باز تولید می شود به طور متوسط 19 تا 20 تن محصول در هکتار تولید می کند که در مقابل آن این میزان در شرایط گلخانه ای به 500 الی 600 تن در هکتار می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر جهاد کشاورزی: شهرک های گلخانه ای بهترین تکنولوژی برای ایجاد اشتغال است

معاون وزیر جهاد کشاورزی: شهرک های گلخانه ای بهترین تکنولوژی برای ایجاد اشتغال است