مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 15:552015-04-19دانش

رییس دانشگاه آزاد جاسک: دانشگاه آزاد جاسک بدون کنکور دانشجو می پذیرد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک گفت: این واحد دانشگاهی در ترم های آینده در رشته های تربیت بدنی، آموزش ریاضی و مهندسی مکانیک، در مقطع کارشناسی پیوسته و بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

- " از بندرجاسک، رامین تفضیلی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: این واحد دانشگاهی در ترم های آینده در رشته های تربیت بدنی، آموزش ریاضی و مهندسی مکانیک، در مقطع کارشناسی پیوسته و بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

وی شرط ادامه تحصیل در این رشته ها را دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی مرتبط دانست و افزود: با راه اندازی این رشته ها تا حدود زیادی مشکل ادامه تحصیل دانش آموزان شهرستان برطرف خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد رشته های این واحد دانشگاهی به 25 رشته گرایش در مقاطع کاردانی و کارشناسی رسیده، بیان داشت: با توجه به تصویب رشته یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد، از سال آینده این واحد به حوزه تحصیلات تکمیلی ورود خواهد کرد.

به گفته وی در فراخوان جدید جذب هیئت علمی به دنبال افزایش اعضای هیئت علمی در مقطع دکتری هستیم تا بتوانیم زیرساخت های لازم را برای توسعه تحصیلات تکمیلی در شهرستان فراهم کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: تا پایان سال جاری تمامی کمبودهای کارگاهی و معماری این دانشگاه برطرف خواهد شد و همزمان با توسعه تحصیلات تکمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد جاسک: دانشگاه آزاد جاسک بدون کنکور دانشجو می پذیرد

رییس دانشگاه آزاد جاسک: دانشگاه آزاد جاسک بدون کنکور دانشجو می پذیرد