مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 15:252015-04-19پزشكي

بستری رایگان مستمری بگیران در مراکز دولتی


با موافقت وزارت بهداشت و مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی مستمری بگیران می توانند در مراکز درمانی دولتی به صورت رایگان بستری و درمان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیدتقی نوربخش در حاشیه نخستین نشست تعامل دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر بستری رایگان مستمری بگیران تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی، اظهار داشت: با مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند به صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی بستری و درمان شوند.

وی ادامه داد: این مجوز از سوی هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است و به زودی ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی درباره حذف دفترچه های درمانی تامین اجتماعی نیز گفت: طبیعتا جایگزین شدن کارت هوشمند سلامت به جای دفترچه های درمان در مدیریت مصارف و هزینه های درمانی تاثیرگذار است.

نوربخش با اشاره به اینکه افرادی هستند که هم اکنون 2 تا 3 دفترچه درمانی دارند، گفت: حذف دفترچه های درمانی و استفاده از روش های نوین در از بین رفتن تخلفات احتمالی بسیار موثر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای طرح کارت هوشمند سلامت کار بسیار پیچیده ای است و زیرساخت ها و نرم افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری رایگان مستمری بگیران در مراکز دولتی

بستری رایگان مستمری بگیران در مراکز دولتی