مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 14:502015-04-19پزشكي

در آینده بسیار نزدیک کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی در شهرکرد بر زمین می خورد


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در آینده نزدیک کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی در شهرکرد بر زمین می خورد .

- " از شهرکرد، مهرداد شهرانی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته سلامت در شهرکرد اظهار کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با شعار غذای سالم از مزرعه تا سفره هفته بهداشت نامگذاری شده است.

وی افزود: غذا باید در سه وعده صرف شود و در بررسی های صورت گرفته نشان داده است که کسانی که در طی روز غذای کمتری مصرف می کنند و قسمت عمده آن را در شام میل می کنند مقدار بیشتری انرژی به صورت چربی در بدن ذخیره کرده و به چاقی مبتلا می شوند.

شهرانی از راه اندازی یک خوابگاه با ظرفیت 400 نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد و گفت: سال گذشته تمام تلاش خودر را کردیم که دانشجویی بدون خوابگاه نماند و امسال نیز مقدمات شرکت در مناقصه صورت گرفته و به زودی راه اندازی خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب رتبه برتر پژوهشی این دانشگاه برای یازدهمین سال پیاپی خبر داد و اذعان داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در سال جاری سه مرکز تحقیقاتی به این مجموعه اضافه شده و مراکز تحقیقاتی استان گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده بسیار نزدیک کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی در شهرکرد بر زمین می خورد

در آینده بسیار نزدیک کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی در شهرکرد بر زمین می خورد