مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 14:352015-04-19حوادث

فرماندار منوجان تأکید کرد لزوم فعالیت بخش غیردولتی در بحث مبارزه با مواد مخدر


فعالیت انجمن های مردم نهاد و غیردولتی در بخش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

- " از منوجان، ایوب فلاحی ظهر امروز ضمن بازدید از بخش های مختلف کمپ ترک اعتیاد این شهرستان به صورت مستقیم در جریان کار و مشکلات کمپ قرار گرفت و بر حل آن تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اعتیاد به عنوان بلای خانمان سوز سلامت خانواده ها و بسیاری از جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند، بیان کرد: در همین راستا دشمن از این طریق می خواهد ماهیت انقلابی، اعتقادات و اصالت روحی و روانی جوانان را دچار خدشه کند.

فرماندار منوجان عنوان داشت: اگر از سلامت نسل آینده غفلت کنیم و نتوانیم نظارت کافی بر احوال و روحیات جوانان و نوجوانان داشته باشیم در راه مبارزه با مواد مخدر موفق نمی شویم.

وی عنوان کرد: فعالیت انجمن های مردم نهاد و غیردولتی در بخش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر آغاز یک حرکت مثبت در دوری از هرگونه برنامه ریزی دولتی و حاکمیت است.

فلاحی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا با راهکار درست، تدبیر مناسب و همچنین رویکرد پیشگیرانه گرایش جوانان به مواد مخدر را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/80006 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار منوجان تأکید کرد لزوم فعالیت بخش غیردولتی در بحث مبارزه با مواد مخدر

فرماندار منوجان تأکید کرد لزوم فعالیت بخش غیردولتی در بحث مبارزه با مواد مخدر