مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 14:152015-04-19فرهنگي

پنجمین کنسرت مشترک ایران و یونان ارکستر زهی فارابی در تالار وحدت روی صحنه می رود


کنسرت ارکستر بین المللی فارابی، متشکل از دانشجویان موسیقی دانشگاه های هنر ایران، به سرپرستی دکترآریا باستانی نژاد و رهبری دکترالکساندروس هالاپسیس در تاریخ 12 ردیبهشت ماه 94 ساعت 21: - "، در این کنسرت میثم ترکیان ، دانشجوی کارشناسی ارشد ویلن، کنسرت مایستر خواهد بود.

دوبل کنسرتوی تلمان از جمله رپرتوار شاخص این کنسرت است که با تکنوازی آریا باستانی نژاد (فلوت)، الکساندروس هالاپسیس(ویلن) و ارکستر فارابی اجرا خواهد شد.

دکتر آریا باستانی نژاد در خصوص این کنسرت گفت: بخشی از این کنسرت به اجرای موسیقی فیلم اختصاص یافته که امیدوارم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد.

از جمله میتوان به سیکرت گاردن اثر پریزنر آهنگساز سرشناس معاصر لهستانی اشاره نمود.

باستانی نژاد ادامه داد: این پنجمین کنسرت مشترک ایران و یونان محسوب می شود که در اکثر آن ها از دانشجویان ممتاز موسیقی دانشگاه های هنر ایران استفاده شده است.

این همکاری متقابل علاوه بر ارتقا توان علمی و اجرایی نوازندگان ایرانی، زمینه های لازم برای تبدیل ارکستر فارابی به یکی از الگوهای اجرایی سازنده در کشور را به وجود خواهد آورد.

در زمان کنونی که رقابت های بین المللی ابعاد وسیعی به خود گرفته، نیاز به بازنگری و تغییر در ساختار و شیوه فعالیت های گروه های موسیقی داخلی لازم به نظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین کنسرت مشترک ایران و یونان ارکستر زهی فارابی در تالار وحدت روی صحنه می رود

پنجمین کنسرت مشترک ایران و یونان ارکستر زهی فارابی در تالار وحدت روی صحنه می رود