مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 13:202015-04-19بين الملل

نگرانی گرو ه های حامی اسراییل از سفر بیشاپ به تهران


گروه های حامی اسراییل در استرالیا از سفر وزیر خارجه این کشور به ایران و گفت وگوها برای روابط اقتصادی ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل سفر وزیرخارجه استرالیا به ایران و بعد از 12 سال موجب نگرانی حزب محافظه کار استرالیا شد.

وزیرخارجه استرالیا از چهارچوب تفاهم لوزان میان ایران و 1+5 حمایت کرد و این مساله موجب نگرانی گروه های حامی اسراییل در استرالیا شد.

ای اف آر ادامه داد حامیان اسراییل در استرالیا گفتند هنوز زود است درباره برداشتن تحریم های تجاری علیه ایران صحبت شود و مدعی شدند درحالی که پیرامون تسلیحات هسته ای، دسترسی به سایت های نظامی ایران صحبتی نشده، برداشتن تحریم های تجاری علیه ایران زود است.

کولین روبین استین مدیرکل شورای روابط یهودیان، اسراییل و استرالیا به شدت از این سفر انتقاد کرد و گفت: خانم بیشاپ از اصول و قواعد حامیان اسراییل آگاه است.

ای اف آر به حمایت باراک اوباما رییس جمهور آمریکا از سفر بیشاپ به تهران اشاره کرد و نوشت این درحالیست که تعدادی از جمهوری خواهان کنگره از تفاهم هسته ای با ایران انتقاد کرده بودند.

جولی ببیشاپ دیروز با محمد جواد ریف وزیر خارجه کشورمان، دکتر روحانی رییس جمهوری و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسایل گوناگون گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی گرو ه های حامی اسراییل از سفر بیشاپ به تهران

نگرانی گرو ه های حامی اسراییل از سفر بیشاپ به تهران