مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 13:002015-04-19اجتماعي

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج: 50 مدرسه سنندج نیازمند تخریب و بازسازی است


رییس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: 50 مدرسه این شهرستان نیازمند تخریب و بازسازی است.

- " از سنندج، ابراهیم سلیمانی ظهر امروز در مراسم هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سنندج اظهار کرد: از 348 مدرسه در شهرستان سنندج 50 مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی است.

وی بیان کرد: 30 مدرسه شهرستان سنندج نیز هم اکنون نیازمند مقاوم سازی است و امیدواریم خیرین بتوانند آموزش و پرورش را در بازسازی و مقاوم سازی مدارس یاری کنند.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان تنها نیازمند مدرسه نیستند، بیان کرد: باید به دنبال ساخت مدارس هوشمند و دارای تجهیزات بود.

سلیمانی یادآور شد: مدارس ما نیازمند آزمایشگاه نانو است و برای راه اندازی این آزمایشگاه 100 میلیون تومان اعتبار لازم است که امیدواریم مسئولان و خیرین استان بتوانند آموزش و پرورش را در این راستا یاری کنند.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم که با حضور خیرین، جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان و مسئولان شهرستان سنندج برگزار شد، خیرین حاضر در مراسم کمک های خود را برای امر مدرسه سازی اهدا کردند.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان اجرا شد و دانش آموزان ناحیه یک سنندج نیز قلک های خود را برای کمک به امر مدرسه سازی اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج: 50 مدرسه سنندج نیازمند تخریب و بازسازی است

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج: 50 مدرسه سنندج نیازمند تخریب و بازسازی است