مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 11:152015-04-19سياسي

فارس گزارش می دهد روش جدید تدریس به طلاب در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت


حوزه علمیه بین المللی امیرالمومنین (ع) رشت به دلیل استفاده از روش جدید تدریس ارائه درس و انتقال داده ها به طلاب در کشور شاخص معرفی شد.

- " از رشت، گیلان دارای حوزه های علمیه با قدمت بیش از 500 ساله است که امکانات زیستی و تحصیلی برخی از آنها در آستانه تخریب قرار دارد و تعدادی نیز قابل استفاده نیست در حالی که این استان در گذشته و حال ستارگان درخشان دینی و خادمان برجسته مذهبی فراوانی در کارنامه خود دارد.

فاز نخست حوزه علمیه بین المللی امیرالمومنین (ع) رشت در مهر ماه سال 92 فاز نخست با حضور آیت الله جعفر سبحانی یکی از مراجع تقلید عظام مورد بهره برداری قرار گرفت و به اذعان بسیاری از جمله بزرگ ترین و مدرن ترین حوزه های علمیه خاورمیانه است.

افتتاح این حوزه علمیه بزرگ و مدرن گیلان را به پایگاه پرورش عالمان دینی و تربیت مبلغان دینی برای عالم اسلام و کشورهای آسیای میانه با جمعیت مسلمان قابل توجه تبدیل می کند.

حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت با پذیرش طلاب داخلی و خارجی از مهاجرت طلاب و دین پژوهان گیلانی به حوزه های علمی کشور جلوگیری می کند.

این مدرسه در زمینی به مساحت 40 هکتار و با زیربنای 71 هزار متر مربع بنا شده که دو فاز دیگر آن به زودی راه اندازی می شود و در صورت تکمیل فاز 2 و 3، این حوزه ظرفیت پذیرش 2 هزار طلبه را خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد روش جدید تدریس به طلاب در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت

فارس گزارش می دهد روش جدید تدریس به طلاب در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت