مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 10:402015-04-19بين الملل

سناتور جمهوری خواه: توافق هسته ای با ایران احتمالاً نتیجه منفی به بار می آورد


سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای شمالی ضمن انتقاد از تفاهم هسته ای لوزان تأکید کرد که توافق هسته ای با ایران احتمالا نتیجه منفی به همراه خواهد داشت.

- "، سناتور ریچارد بر سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای شمالی روز شنبه (دیروز) تصریح کرد که مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران احتمالاً به تسلیحات بیشتری در خاورمیانه منتهی می شود زیرا کشورهای دیگر که اعتقادی به توافق با ایران ندارند، تلاش می کنند و به دنبال ساخت تسلیحات خود می روند.

بنا بر گزارش سیتیزن تایمز ، سناتور بر تأکید کرد وقتی عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، ترکیه و مصر می گویند که توافق پیشنهادی با ایران یک توافق بد است و همگی آنها می روند و تسلیحات هسته ای خریداری می کنند، بگذارید اطمینان دهم که واقعاً توافق پیشنهادی با ایران یک توافق بد است .

این سناتور جمهوری خواه این اظهارات را به جمعیتی بالغ بر 170 نفر در ضیافت سالانه لینکلن-ریگان جمهوری خواهان منطقه بانکامب در هتل رنسانس آشیویل مطرح کرد.

ریچارد بر تأکید کرد: اگر تلاش ها برای داشتن رییس جمهوری است که بزرگترین گسترش سلاح هسته ای در جهان را تسریع بخشد، اوباما به طور قطع کسی است که چنین کاری را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه: توافق هسته ای با ایران احتمالاً نتیجه منفی به بار می آورد

سناتور جمهوری خواه: توافق هسته ای با ایران احتمالاً نتیجه منفی به بار می آورد