مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 07:402015-04-19فرهنگي

اکران فیلم های برگزیده جشنواره عمار در دانشگاه فرهنگیان اهواز


فیلم های برگزیده جشنواره فیلم عمار در دانشگاه فرهنگیان حضرت رسول اکرم (ص) اهواز اکران می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از موج چهارم، احسان فتحی، دبیر اجرایی اولین جشنواره فیلم عمار دانشگاه فرهنگیان حضرت رسول اکرم (ص) اهواز، از اکران فیلم های برگزیده جشنواره فیلم عمار از امشب در این دانشگاه خبر داد.

فتحی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانشجویان با سینمای انقلاب و دفاع مقدس عنوان نمود و گفت: این جشنواره به مدت سه شب و تا 31 اردیبهشت ماه در چهار بخش فیلم مستند، فیلم داستانی، فیلم کوتاه و نماهنگ ها فعالیت خود را آغاز می نماید.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در بخش مستند گام نهایی، قیصر، فقر و فحشا و بابا می آید ؛ در بخش داستانی شربت سینه، علمک، لکه، کرایه های آماده و مسی ؛ در بخش فیلم کوتاه روزی، کفش کتانی ها، مثل سیب، کولر گازی ؛ و در بخش نماهنگ ها جرم پرواز، بابا خون داد و شهداء آماده اکران و پخش هستند.

دبیر اجرایی جشنواره ی فیلم عمار دانشگاه فرهنگیان اهواز در صحبت های تکمیلی خود بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و با حضور یک کارشناسان حوزه ی فیلم و رسانه، هر شب 3 فیلم اکران می گردد و در پایان از سوی دانشجویان و کارشناس برنامه، محتوای فیلم های اکران شده مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های برگزیده جشنواره عمار در دانشگاه فرهنگیان اهواز

اکران فیلم های برگزیده جشنواره عمار در دانشگاه فرهنگیان اهواز