مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 07:312015-04-19سياسي

رژیم عربستان حمایت و همراهی مردم خود را در حمله به یمن ندارد


بحث درون حاکمیتی آل سعود بیانگر این نکته است که تلاش می شود آل سعود خود را حکومتی مستقل نشان دهد، در حالی که این رژیم حمایت و همراهی مردم خود را در حمله به یمن ندارد و نمی توان چهره ای قانونی و حقیقی را از خود نمایش دهد.

- علیرضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" با بیان این نکته که آل سعود محکوم الی الابد است، گفت: ما دانشجویان انقلابی رژیم آل سعود را که به دنبال منفعت آمریکا و اسراییل است شدیدا محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: دانشجوی انقلابی باید در همه صحنه ها با دیدن اشتباه و خطا آن نکته را گوشزد و راهی برای ممانعت از تکرار اشتباهات بیابد.

علیرضایی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که جنس جنایتی که امروز در یمن در حال شکل گرفتن است را مانند جنایاتی اسراییل در مورد مردم مظلوم فلسطین و غزه دانست و یادآور شد: تنها تفاوت موجود که موضوع را سنگین تر می کند این است که این جنگ مسلمان در برابر مسلمان است.

این فعال دانشجویی با بیان این نکته که عربستان ظواهر اسلامی را نیز در رفتار خود رعایت نکرده است، بیان داشت: بحث تعرض به دو زائر نوجوان ایرانی و دعوای رسانه ای که بر سر این موضوع ایجاد شده تنها به دنبال ایجاد بحث های قومیتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم عربستان حمایت و همراهی مردم خود را در حمله به یمن ندارد

رژیم عربستان حمایت و همراهی مردم خود را در حمله به یمن ندارد