مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 فروردین 1394 ساعت 05:252015-04-19اقتصادي

رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل: 2.5 درصد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تحقق یافته است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 2.

5 درصد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، عدیل سروی شامگاه شنبه در جلسه بررسی بحران مقابله با خشکسالی و مقابله با آن در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: سهم سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بر اساس برنامه پنجم 14 درصد بود که تنها 2.

5 درصد آن تحقق پیدا کرده است.

وی اهمیت آب و منابع ارزشمند در این زمینه را در ارتقای وضعیت کشاورزی یادآور شد و گفت: اگر زمانی ما در عمق 20 متری به آب می رسیدیم امروز حتی در 120 متر نیز به آب نرسیده و حتی با شوری آب و کاهش منابع زیرزمینی در دشت اردبیل روبه رو هستیم.

سروی به بحران آب هشدارهای مختلف، و حتی جیره بندی منابع آب در سطح کشور اشاره کرد و گفت: البته نمی توان یک نقطه واحد در این زمینه در نظر گرفت.

وی بیان کرد: ما تلاش می کنیم تا با همکاری وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، دانشگاهیان، محققان، نظام مهندسی و بسیج مهندسان در قالب سه کار گروه شکل گرفته زراعت، باغبانی و دامپروری فعالیت ها را رصد کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل مسئله به زراعی را از مسائل مهم و خطیر اعلام کرد و گفت: ما امروز سعی داریم تا ارقام بادوام در برابر کم آبی همچون زعفران و یا پسته متناسب با شرایط هر منطقه را در نظر گرفته و امکان تولید آن را فراهم کنیم که قطعا نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل: 2.5 درصد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تحقق یافته است

رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل: 2.5 درصد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تحقق یافته است