مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 20:402015-04-18حوادث

در شهرستان دشتی رخ داد واژگونی پراید چهار مجروح برجای گذاشت


عدم توجه به جلوی راننده و واژگون شدن خودرو در شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر چهار مجروح برجایی گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" در دشتی گفت: سرعت زیاد پراید و برخورد با یکی از تابلوهای راهنما باعث شد پراید واژگون شود.

این شهروند با اشاره به اینکه پلیس راه در لحظات اولیه تصادف در محل حاضر شد، افزود: دو خودرو اورژانس به محل حادثه رسیدند که اولین امبولانس از روستای چاوشی با 25 دقیقه و دومی با 30 دقیقه پس از تماس با اورژانس درصحنه تصادف حضور یافتند.

رمضانی یکی دیگر از شاهدان عینی این حادثه، گفت: پراید پس از سبقت از خودروی ما و پس از برخورد با تابلوی کنار بزرگراه و برخورد با لبه یک پل سیمانی بیش از 9 متر عرض به طرف شرق جاده پرتاب و واژگون شد.

فرمانده پلیس راه خورموج نیزگفت: عدم توجه به جلو و برخورد با تابلوی راهنما و پرتاب از روی پل باعث واژگون شدن خودرو پراید شد و چهار مجروح برجای گذاشت.

اسدالله توکلی افزود: سه سرنشین خودرو که یک مرد جوان، یک زن جوان و یک زن میانسال بود از ناحیه دست، صورت و پا مجروع شدند و راننده نیز از ناحیه پا و صورت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی تاکیدکرد: کاهش تصادفات و سوانح جاده ای نشان از ارتقاء فرهنگ رانندگی و نقش گسترده تبلیغات و آموزشی توسط رسانه ها است و چنانچه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهرستان دشتی رخ داد واژگونی پراید چهار مجروح برجای گذاشت

در شهرستان دشتی رخ داد واژگونی پراید چهار مجروح برجای گذاشت